Consultanţă PR
Indiferent dacă ai o afacere profitabilă sau eşti abia la început, ai nevoie de vizibilitate. Iar asta nu înseamnă doar să-ţi prezinţi serviciile sau produsele pe un site, ci să încerci să le faci cunoscute cât mai multor persoane, prin diverse metode de promovare, care îţi pot lărgi cercul de clienţi. De aici începe treaba noastră. În funcţie de zona ta de activitate, de serviciile sau de produsele pe care le oferi, dar şi de publicul căruia vrei să i te adresezi, noi îţi putem spune care sunt cele mai potrivite canale de comunicare şi te putem ajuta să le accesezi
Cât despre parteneriatul dintre noi, te asigurăm că ne putem plia pe dorinţele şi planurile tale, pentru ca nu cumva să te simţi ”obligat” pe termen lung atunci când îţi doreşti doar o colaborare punctuală. Iată câteva din activităţile pe care ţi le propunem:
Redactare material de presă
Aceasta include redactarea unui material de presă, adică a acelui text care să poată fi publicat de jurnalişti fără să mai fie prelucrat, dar şi realizarea de fotografii care să ilustreze textul. Ulterior, acestea pot fi multiplicate de către client pe CD-uri, pe stick-uri sau pot fi incluse în mape de presă clasice şi, mai apoi, oferite ziariştilor interesaţi de subiect.
Transmitere comunicat de presă
Oferta include redactarea cdomunicatului de presă, dar şi a materialului de presă care să poată fi publicat de jurnalişti făra să mai fie prelucrat. Mai mult, se asigură ilustraţie pentru textul de promovare şi transmiterea acestora catre presa scrisă, audio şi TV.
În plus, în zilele care urmează transmiterii comunicatului se asigură monitorizarea apariţiilor din presă. Acestea vor fi listate ulterior sub formă de link-uri, în cadrul unui raport.
Consultanţă pe termen lung
Pachet Start – lunar
În cadrul unui astfel de contract asigurăm:
– Stabilirea obiectivelor lunare de promovare ale companiei şi, respectiv, a pieţei de interes (ca palier de vârstă şi de venituri);
– Redactarea şi trimiterea a două comunicate de presă pe lună insotite de materiale de presă, către contacte selecţionate, pe domeniul de interes al clientului;
– Contactarea directă a jurnaliştilor în privinţa materialelor transmise;
– Monitorizarea apariţiei materialelor în presă;
– Consiliere în privinţa tacticii de abordare a ziariştilor, în funcţie de tipul publicaţiei pentru care lucrează;
– oferirea de informaţii utile, pe segmentul de interes al clientului, la cerere, către media;
– În cazul unui contract pe o durată de minimum şase luni, în această sumă sunt incluse serviciile de organizare a unei conferinţe de presă (concepere, organizare, follow-up), o dată la trei luni. Acestea nu includ însă costurile legate de închirierea spaţiilor de conferinţe, sonorizarea, fotografiile sau filmările de la eveniment, materialele promotionale şi tipărirea lor ori consumaţia invitaţilor.